Servicii de calitate

OPTINOSTRA

Servicii de calitate


Se mai pune problema serviciilor de calitate pe vreme de criza?

OPTINOSTRA: Noi credem ca, de regula, concurenta prin calitate e una din modalitatile de a concura. Chiar daca suntem in criza, pana la urma, trebuie sa ne diferentiem intr-un mod de concurentii nostri. Prin urmare, fiecare companie isi doreste sa nu concureze numai prin pret, ci si prin alti parametri. Calitatea poate diferi in functie de industrie, dar nu cred ca putem sa lasam la o parte calitatea si nu cred ca o sa avem doar concurenta prin pret.

Optinostra tocmai a anuntat reducerea preturilor, dar in acelasi timp si finalizarea implementarii unui proiect nou, de monitorizare proactiva a serviciilor pe care le oferim clientilor. Consideram ca este vital sa fie clientii/ pacientii multumiti. Practic, putem prevedea un eventual deranjament inainte ca el sa fie anuntat. Trebuie sa ne diferentiem prin asemenea servicii. Oferim standard, gratuit, acordul de calitate a serviciului pentru toate serviciile medicale oftalmologice pe care le punem la dispozitie ,aparatura moderna: dioptron , biomicroscop, oct, perimetrie si gama larga de rame optice ,precum furnizori de lentile de renume, precum: Essilor, Hoya, Zeiss, Tokai ,Omega. Credem ca este important sa pastram un echilibru intre pret si calitate, dar mai ales pentru segmentul medical. Calitatea este esentiala. Ponderea clientilor/pacientilor cu probleme oftalmologice, ochii fiind extrem de importanti pentru noi toti,  este semnificativa, iar profitabilitatea e aici mai mare decat financiar.

Se pot oferi si calitate, si pret bun in conditii de criza?
OPTINOSTRA: Nu am face diferentierea intre inainte si dupa criza. Este esentiala diferentierea prin calitate. O companie adevarata se diferentiaza inca de la inceputuri prin strategie. Daca ai in minte sa te diferentiezi, o faci de la bun inceput. Ramane de vazut cat de graitoare sau elocventa este diferentierea pentru consumatorul/ pacientul zilelor noastre. Structural, nu putem face foarte multe acum fata de perioada dinainte de criza.
 O componenta o reprezinta oamenii, competentele si comportamentele lor sunt esentiale. Se vede cu ochiul liber: jucatori buni pe piata internationala au dificultati in Romania din cauza oamenilor angajati aici. E de baza ceea ce spunem noi, dar uneori ne indepartam de baza si nu mai vedem clar lucrurile. Noi avem profesionisti , medici oftalmologici,  optometristi, echipa de montaj (ochelari ).

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *